EQUASS KOKYBĖS DIEGIMO SISTEMA
2020 m. balandžio 9 d. Visagino socialinės globos namai su VšĮ Valakupių reabilitacijos centru pasirašė dalyvavimo projekte ,,Socialinių paslaugų kokybės, gerinimas, taikant EQUASS kokybės sistemą“ sutartį Nr. 08.4.1-ESFA-V-421-01-0001
Projektas finansuojamas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų.
Projekto tikslas – didinti Lietuvos socialinių paslaugų kokybę, taikant Savanoriškos Europos socialinių paslaugų kokybės sistemos (Voluntary European Quality Framework for Social Services) reikalavimus.
Projekto vykdytojas - Valakupių reabilitacijos centras.
Europos socialinių paslaugų kokybės užtikrinimo sistema (EQUASS) yra Europos reabilitacijos platformos iniciatyva. Pagal EQUASS programas teikiamos visapusiškos paslaugos kokybės gerinimo, skatinimo, pripažinimo ir sertifikavimo srityse, kuriose laikomasi socialinėms paslaugoms Europoje keliamų kokybės standartų.
EQUASS iniciatyva siekiama įstaigoje socialinių paslaugų sektoriaus plėtros, teikiamų socialinių paslaugų kokybės gerinimo. Darbuotojai skatinami nuolat tobulėti, mokytis ir vystytis, kad paslaugų gavėjai gautų kokybiškas paslaugas. Mūsų įstaiga dalyvaudama projekte turi galimybę įsitraukti į išorinį savo teikiamų paslaugų vertinimą Europos lygmenyje. Įstaiga gavusi EQUASS kokybės sertifikatą paslaugų gavėjams ir kitoms suinteresuotosioms šalims įrodo, kad teikia kokybiškas socialines paslaugas kurios atitinka Europos socialinių paslaugų teikimo standartus.
EQUASS kokybės sertifikatas suteikiamas, jeigu įstaiga teikia paslaugas vadovaujantis EQUASS kokybės principais:
-lyderystė
-personalas
- teisė
-etika
-partnerystė
-dalyvavimas
-orientacija į asmenį
- kompleksiškumas
-orientacija į rezultatus
-nuolatinis gerinimas.
2018 EQUASS sistema yra pritaikyta socialiniam sektoriui ir siūlo visapusišką požiūrį grindžiamą specifiniais kokybės kriterijais veiklos efektyvumo rodikliais, aiškiu išorės vertinimu, audito procedūromis.
3. 2021 m. metinis veiklos planas
4. Darbuotojų samdymo ir išsaugojimo politika
5. Kvalifikacijos kėlimo planas
6. Kvalifikacijos kėlimo tvarka
7. Darbuotojų pareigybių ir funkcijų aprašymai
10. Darbuotojų skundų nagrinėjimo tvarka
11. Etikos ir gerovės užtikrinimo politika
13. Darbuotojų ir paslaugų gavėjų sveikatos ir saugos planas
14. Fizinio ir psichologinio smurto finansinio piktnaudžiavimo prevencijos aprašas
16. Įtraukimo į paslaugų planavimą, teikimą ir vertinimą, politikos ir procedūrų aprašas
18. Paslaugų gavėjų gyvenimo kokybės tvarka
19. Paslaugų gavėjų įtraukimo į individualaus planavimo procesą procedūros aprašas
21. Nuolatinio tobulinimosi ir mokymosi sistema
22. EQUASS ilgalaikės globos rezultatai 2021 11 16
23. Paslaugų gavėjų įtraukimo į individualaus planavimo procesą procedūros aprašas
24. Paslaugų gavėjų įtraukimo į individualaus planavimo procesą procedūros
25. Paslaugų gavėjų dalyvavimo individualaus planavimo proceso procedūroje rezultatų rodikliai